onsdag 3 augusti 2011

Crazy !!!

De är hur jag kan sammanfatta dagens upplevelser.
Det börja med att vi missa frukosten, med 45 min !! Lännart har tydligen inga tider att passa hemma.
Kan fri uppfostran bli för fri ??

Any way, den snälle servitören(SUPER GAY) fixade frulle åt oss i alla fall .. .. det hade inte ens jag gjort.
Lr, om jag fått ngt för det o så vart det inte idag haha.
well well, vi hann precis till tåget för att åka över till Köpehamn .. .. .. vad vi inte visste var att ALLA skulle till FCUK-ing Köpenhamn !!
Väl framme så kom jag på en sak .. .. den Köpenhamn jag kan e lite väl Livat och mkt mer nattöppet, för att inte säga mer Gay än den jag hade framför mig nu.

Likt alla andra tyssen kineser så tog vi oss till turistbyrån för att införskaffa oss information om staden som jag besökt årligen under de senaste 10 åren !!
Gud, kan man bli så här blind ??!!??

En sak kan jag säga om Turist information .. .. det kan bli för mkt information med.
vi hitta en lapp, med RENT A BIKE .. ..

Vi dissa turist kartan och hitta via Iphone ... tackar Gud för denna smarta telefon !!!
Det är dock samma telefon som orsakande min nästan " besöka akuten" fall.
Japp, jag trilla i backen, ben under cykeln, blod här o där ... folk springades mot mig .. ..
o det ända jag kunde tänka på var ... dra in magen, kolla frissan, ta på brilloran, agera coolt.


 Bilder by bike

Där var den!! ... skrek jag, som att jag leta efter ngt ... phu ... ingen mörkte det ... trodde jag.

Brorsan ba: ett litet tipps, Kolla inte på din Iphone när du cuklar .. .. det kan gå riktigt illa .. .. på Riktigt.
Så seriöst attd et skrämde mig mer än fallet .. .. så jag tog upp telefonen när han inte såg.

sen tycker jag att när man hyr en jä*la cykel så borde de tala om att vänster handbroms är framhjulen o cykeln kan vurpa om man tar i  .. .. .oavsett att brorsan säger att alla vet att det är så.
Min senaste cykel hade fotbroms, o det gick alltid bra !!!

Köpenhamn by bike gick snabbt .. .. vi checka till o med av en o annan museum . . . . lite kul.


 

Tivoli fick utebli .. jag klara inte av tanken av att njuta av århundradets tivoli-besök utan att åka ngt !!
O att skuldfällas för Lännarts framtida psykologer är inte plats, det får föräldrarna stå för haha.
Vi ska bara ha kul hahaha.

o nu lite mat !!!

Inga kommentarer: