tisdag 2 augusti 2011

Sjukt !!

 ... vad tiden går fort !!
Det är redan Augusti, sommaren blommar som bäst (där jag är i alla fall) och MTV har precis firat sitt 30 års jubileum.
Ja, MTV firade igår då ju, o det ger mig en backflash till min barn och ungdomstid .. .. ..
Vem minns inte MTV, SKY-Chanel och Transformer.




Tidningen Okey  var ju ett måste .. .. klart så smygläste man en o annan starlet med  hahaha


Som tonåring ...

Tiden då man skulle ha stora tv:n .. .. o jag var så glad o stolt över att mina föräldrar skaffade en stor tv.
Det var ju inte lika lätt som idag ju .. ..

Any way ...
Engelskan blev helt klart förbättrad tack vare de otextade programmen.
O jag minns inte hur många år jag satt o väntade in på MTV music awards.

Ja, det var tider, Tider från barn till ungdom, och de minns man med glädje. . .

Och ingen är som det var förr, Finns Okej Fortfarande ??
MTV har tappat det helt, och reality show hit o reality show dit .. .. nä.

MTV var som bäst när jag växte upp .. .. ..

Ja, det är sjukt vad tiden går .. . . . .. ..

Inga kommentarer: