söndag 28 augusti 2011

Han kom !!

Han sågs o han segrade !! och jag försökte bara överleva !
Naturligtvis pratar jag om Mr Boy george !!

B-George med Quuer´s Fia o Henke!

Queer blev som väntat, en tillbaka tripp till 2000-talets begynnelse med en touch av 80´tales sound.
Lr ja, inte mkt 80´talet vad jag kan minnas... .. men å andra sidan så kan mitt minne diskuteras.
det är en sådan helg . .. . a ni vet.
Slå in götets bästa fredagsklubb + ett par snygga kallingar med svävande vingar, allt i vitt och en hel del shoot .. .. . det är dömt att lyckas !!
Lyckas, slarva bort plånboken, vingarna och ngn mer .. . . minns inte ens vet jag tappa bort, får allt ta o återkomma om det.


Jag kan idag konstatera att kalsingarna var på hela kvällen .. . ändå har jag minnet av ett par string, nakna bröst och en svale .. .. . Why i wonder !!
En taxi chaufför som la oss på mute, och ett av de senaste telefonsamtalen på länge .. ..  vet det var?


Hoppas den andra personen minns, läser detta o uppdaterar mig. . . . det skulle uppskattas!!

Det var inte igår jag shoota järnet, lr jo det var det förresten, det känns idag.
 Och efter att portats från båten som har samma namn som en fågel film, så har jag konstaterat !

1. Vakter som inte fått ragg, förblir oattraktiva !
2. Det finns inget som heter "familj" kl 4 på morgonen!
3. Efterfester kommer till på de mest konstiga situationer !
4. min Face har nu blivit en person lättare .. . .

och ja, nu har jag kört mitt"mamma älskar du inte mig"kort igen,. o det e dags för mat!

C ya!


Inga kommentarer: