onsdag 3 augusti 2011

En Halleluja!!

i skyn för en Halleluja-moment.
Ja det är ju inte nu när Lennart spelar world of warcraftdet kan jag lova .. .. .. finns det ngt tråkigare ??!??

Jag får underhålla mig själv vid datorn och minnas gårdagen med glädje.

The Halleluja moment var vid västra hamnen, jag ba: HIT KAN JAG FLYTTA !!!

 I´m loving it !!

Det är så långt från Rosengård man kan komma .. .. nya fashionabla lägenheter längs med en brygga, en ordnad strand, en kaj .. kalla det vad du vill ... men det var värsta Spanien känslan.
Att lägenheterna sen kostar runt 4 - 5 mille har absolut inte med saken att göra.

 
 Malmö is tha shit !!


ahhh .. .. det var grejer det, nu kan jag säga att jag sett Malmö haha.
Vi tog in på en restaurang .. .. det finns flera sådana längs med "strandpromenaden" V.E.S.P.A som det så fint hette var  .. .. .nja ok.
Lr som Lännart sa: om pizzorna är som de äkta italienska så vill inte jag åka till Italien .. . o det säger en hel del.
haha.
Passtan var desto godare !!
O hade man tråkigt under den långa väntan så kunde man lära sig Italienska via servetten ...filurigt va !

Snabb Kurs !
 
Det blev min första trevliga kväll i Malmö, och på en Cykel med för den delen .. .. ..
Och nej det har inget att göra med att min Cykel var rosa, men jäklar vad folk kolla haha.

Ja, efter en pasta rätt, så var mitt samvete inte det bästa, träningen hade skippats idag o att käka en hel Marabou gjorde inte det lättare, nä det var bara att somna snabbt för att få bort den ångesten.

O det gick bra, men att sen på morgonen komma till gymmet o inse att man är sent ute gjorde inte mig bättre till mods !!
Helt plötsligt hände det, ja...som en jäkla triss lott !!, kom jag på vem som bar skulden för min otränade kropp  .. . ..MAMMA !!!
Hade hon likt pappan på gymmet tatt med mig redan när jag var tre-fyra så hade jag haft ett annat liv.
Men nej, här skulle festas!!
Herre gud, jag kunde inte sluta stirra på ungen som var i full gång med sitt träningspass !!

 KATASTROF FÖR MITT EGO SÄGERJAG BARA !!


Ja, ja ... det e la bara att kämpa vidare som the loser sa.
Ingen frulle idag o straffet för er alla andra ?!? Jag vägrar borsta tänderna  .... HA !

Ja, aj ... jag kommer la över detta med, jag har ju en hel psykologiska men från min barndom.
Allt från flygande mattor till kastrull lock. Från talande Älgar till superman .. .yes, don´t play with my mind säger jag bara hahaha

En RIO solnedgång i Malmö moaahahaha

Men, men ... nu ska jag krossa lännarts uppväxt, Vi ska till Tivoli i Köpenhamn, trauman kommer att ligga i att han endast åker flumride mooahahahaha

c ya !!

Inga kommentarer: