torsdag 1 september 2011

September !!

Är här, och när hösten så sakta smyger sig på så e det la dags att köpa in sig ngt för att möta denna.
Sagt och gjort, jag är la killen som brukar springa runt o kolla en massa.
Lite då o då , jag har en polare som bara är i stan ngn gng o då går han typ in o tar det första han hittar o köper det, ingen känsla what so ever .. .. yes, då blir ju resultatet därefter.

Sen har jag en polare som faktiskt använder sig av en personal shopper, ngt jag lätt hade gjort.
Om jag inte tänkte på dem pengarna som jag lägger på denne o inte på själva shoppande.
Jag menar en personal shopper nöjer sig knappas med en give away !

a ja,

Vad gör jag då .. .. jo, jag bestämmer för en affär, letar upp den snyggaste expediten(som ser stylish ut) och ger honom en utmaning.
En bra expedit kan läsa av dig ganska snabbt, ser vad lite din stil och kan till o med din storlek, Imponerande !!
Lägger man sig i underläge med en mening som "Jag behöver ha ngt nytt i min garderob, vad tycker du jag ej klarar mig utan i höst ?" så är dagen gjord.
Min expedit på D.O såg genast att jag hade en stil som han inte behärskade och skickade mig till en brud som visste sin sak.
Hon la fram ett par byxor, skjorta .. kavaj, tröja och ytterligare ett par byxor .. .. .. hon var inne på grönt.
Inte jag !!
Sist jag gick helt på säljarens linje så kostade det mig 1500 för en tröja jag använde en kväll.
lite väl expensive, va!!
Detta klar gjorde jag för henne, mode är en sak, vad passar jag i är en annan.

En provning o jag var såld !!
Jag älskar impulsköp !! lite dyrt, men så värt det !!


Kanske var det därför jag kände mig som en kung på el Corazon !! o det har inge att göra med min Outro.
Lite jobbig situation men haha, vad gör man inte för lite uppmärksamhet!
Jag kan ju säga att snubbla på tröskeln vid röda mattan o dra med sig i princip allt runtomkring är just det man ska göra för att få blickarna till sig.

kanske inte lika stylish som min outfit men .. .. ..
Nu är Hösten invigd i alla fall !!




Inga kommentarer: