söndag 14 oktober 2012

Ay Caramba !!

Det är inte var dag man vaknar och undrar : Vilka är ni??! !! !! ??
Nä, skoja bara.
Men visst hade livet underlättat om det var mindre komplicerat.
Fast å andra sidan, kallas det då för att leva?
Stockholm var i sitt ässe! Även om taxi förarna skulle kunna prata mindre. Orka läxa upp kunderna om regler mm. Det ända som fattades var att konvertera till Islam. Jag tror nämligen han kunde hela den heliga boken utantill med tanke på allt han rabblade upp.
Jag har nog aldrig gått ur en taxi så snabbt.
Skönt att jag har guldfisk's minne. Två steg senare så var den taxiresan glömd, och nya utmaningar tog plats.
Ni vet den känslan av att man kommer in på ett ställe, och uppmärksamheten går ej att ta fel på. Alla vänder sig om och man äger stället, lixom. . . Sååå underbart !!! Tills man inser att all uppståndelse är för att man missat sista trappsteget och föll fritt fall framåtstupad och där låg jag. Undrandes hur denna kvällen skulle sluta.
Men två steg till och även denna händelsen var glömd.

Framme i baren var det dags att beställa, två drinkar och två fisherman. Så gott !!
Och i väntan på drinkarna så shottar vi. Ett två tre och . . . . Fyyyy i helv.....te var det !!
jäger !?!?!?
Jag ba: vad hände, baren fisherman var slut . . Så.
Då frågar man, det var det vidrigaste ever!!!
Jag dog, min kväll var dömd och resten är historia.
No more drinks, no more shotts.
Musiken sög och alla var överallt.
Ngn hälsade på mig och tyckte att min resa såg ut att varit en bra sådan.
Jag ba: resa??!?? Inte visste jag att Stockholm hade koll på min Playa del sol resa haha.
Nä, det var dags att vända klacken och bege sig hemåt.
Ingen Idé att lägga sig, gå upp och börja på nytt.
Kvällen var dömd, kanske hade det med den 13:e att göra.
Helst ser jag det som att jag var för trött.
Snyga läppar hade jag i alla fall!


XOXO - The tired one!

Inga kommentarer: