onsdag 24 oktober 2012

You are in my list !!

Yes u are!!
. . . naturligtvis menar jag inte dig och dig lr dig, nej, det är bloggen jag skriver om då.
Men tyvärr så kan jag ibland vara en extrem upptagen person vilket gör att jag får prioritera och då hamnar bloggen lite lågt.
Visst vet jag att det är så tråkigt när man får läsa . . . Ledsen att jag ej hunnit blogga o bla bla bla.
Och det vet jag för att jag läst en hel del bloggar, men just denna frasen. Tycker den är så full av BS!!
Och varje gng tänker jag: det misstaget ska jag ej göra.

Sen blir det kaos i min planering och buss resorna förvandlas till Extremt sms:iga resor.
Samtal och planering och extra jobb och Gud vet allt man måste hinna med. Och detta har jag tydligen valt själv.
Så nu tar jag mig tiden att kolla min Todo lista.

Jag tar listan från botten till toppen.
Och sen står det, hitta kärleken. . . please!! Nästa punkt tack haha.
Det där med kärleken är just nu långt borta, jag får vara glad om jag slipper betala för det !!
Ibland funderar jag på : shit tänk om jag blir en sådan där gammal bitter gubbe!!!
Kaos, visst får jag komplimanger var o varannan dag.
20åringarna är på mig som aldrig förr.
Men ärligt talat har alla fader issues??!??
Hur tänker de??
Jag hade aldrig kunna tänka mig ngn som är dubbelt så gammal som jag. Även om åldern inte är allt, men 80 år?? Öhhh näj tack haha.

Ja och så går mina dagar, jag sitter och väntar på att de ska hitta alfgenen så vi förblir unga och snygga. . . . Ja och ytliga !!
Ytligheten har jag inget ont av, den gör att jag kan hålla mkt folk på avstånd och ändå vara nära. Som kollegor på jobbet säger: Nando man kan ju inte gilla alla . . . Haha.
Ok, Stockholm nästa och tid för lunch. Sen blir det hemgång och vila. Veckan är hård och nerverna inför lördagens uppträdanden börjar bita sig fast.
Det är sjukt, jag har dansat för fullsatta scener, Ullevi, Scandinavium , presidenter, kungar och drottningar. Ministrar och andra kändisar ändå blir jag aldrig så nervös som på hemma plan.
Kanske har det att göra med att dansen är Caporales, kanske har det att göra med att vi haft så stora motgångar lr kanske är det för att den dräkt jag fått är kaos.
Men nervöst är det !!

XOXO - The dancer !

Inga kommentarer: