måndag 29 oktober 2012

Jag visste det !!

Ibland får man för sig saker, man misstänker och utan att ens förstå hur så har man fått det bekräftat!
Yes, det var söndag igår.
Och det ända som kunde avgöra detta var alla de 2tiissen mess jag fått om att ändra tiden. Som att jag skulle glömma ngt sådant haha. Any way.
Jag kan ju glädjerligen informera er om att första dansenuppvisning inför Madrid 2012 är avklarad . . . Öhhh långt från klart. Alla bitar satt inte och vissa som satt var otta helskotta fel. Kul när det är en vecka kvar till Madrid.
Men men, jag är ju killen som tar motgångar ganska lugnt. Det ger mig styrka och kraft att orka lite till. Men när motgången är som en kall tornado där vågorna kommer en efter en. Då är det svårt att hålla huvudet uppe, lr humöret uppe i alla fall.
Madrid truppen har haft sådan motgång . . . Men vi kämpar. Vi tar i med alla krafter och vet ni. . . Det finns hopp !!!

XOXO - The hopefull one.

Inga kommentarer: