onsdag 3 oktober 2012

Kontroll ?!?!

Ja, dagarna går och mitt ända sett att ha kontroll över semestern är, via denna blogg.
Men tro mig, det är lite kontroll det haha.
Denna spontana och förväntansfulle semestern har många fina sidor, man kommer nära varandra och . . . . Sa jag fina?!?!?
Det är kaos, brasse kaos !!
Jag kan lätt säga att vi kan hamna i situationer där ett steg tillbaka är den bästa lösningen och jag är riktigt förvånad över hur bra det går.
Den latinska temperamenten går över lika snabbt som den kokar upp, och det känns skönt.
Och att jag inte har pappa rollen här är steget bättre, för att inte säg riktigt underbart. Jag kunde inte bry mig mindre, jag följer strömmen betalar det man ska och gör så lite uppståndelse som möjligt. . . . NOT!!!
Det finns bara ett sett man överlever en semester med 4st brassar! Ta plats!! Gör dig hörd!! Skapa dragqueen drama för minsta lilla!! Och be alla dra åt skogen var 5:e minut.
Show no mercy !! Haha
krydda sen allt med lite kärlek så löser sig allt, sen börjar man om på nytt och så går dagarna.
Ja, dagarna går, att solen går upp är lika säkert som att man hittar oss i barerna var kvällen, vår lilla egna vattenhål.
Men nu har det hänt ngt. . . Solen lyser med sin frånvaro, och med tanken på att vi hade en strandfri dag igår så vet jag ej hur det ska gå.
Sightseeing är inget dessa brassa är kända för och med tanke på de mega protester för gårdagens aquapark besök (som för övrigt framkallade alla våra barnasinnen) så vågar jag knappt tänka på hur reaktionen kommer att bli när de fattar att det blir en sungafri dag . . . Igen !!
Haha.
Ja, det får bli ett utspel ni får måla upp i era huvuden, för nu är det min tur att gå på toa.
Tro mig, jag har fått bråka om min plats!! Hahaha.
Sen blir det Las Palmas för hela slanten!!

XOXO - The Worrior !!

Inga kommentarer: