lördag 6 oktober 2012

Gårdagen

Är det ngt man kan ångra så här dagen efter så är det gårdagen.
Varför skulle vi ta de sista 4 tequila shottarna ??
Vem hade sin kniv runt min strupe??!??
För jag vet inte riktigt hur det gick till med shottarna kom som ett stormigt hav. En våg av tequila, en efter en efter en tills vi tappa räkningen. Och Min hals gör ont just nu, kanske är det för shottarna. . . Men mest tror jag det är för min roomie han är sjuk och har hosta.
Att vara sjuk är verkligen inget jag har tid med.
Så bort med den tanken. . .
Nu ligger jag här vid poolen igen, njuter av de sista timmarna av sol och semester.
Det känns så tragiskt att behöva åka hem till kalla Sverige, så i väntan på det så kan jag berätta lite om vad lärt mig under denna resa.
.
.
.
Jag tänker!!
Shit jag måste vara den blondaste chilenaren, för jag kommer inte på ngt vettigt. Och tro mig det finns mkt lärdom att ta med från denna resa.
Jo, lek inte drinklekar med brassar!!
De kan inte hantera för mkt sprit lr förlora haha.

Nä nu vänder jag på steken, tha's me again!
Och där tog soltiden slut, det är nu dags att ta mitt pick pack och lämna semesterorten Playa del sol. Jag kan göra er extremt besvikna med att det just nu är lågsäsong och inget stället är inte sig likt. Vi fick nästan inte uppleva det man såg på tv alls. Receptionisterna fick vi träffa och barpersonalen . . . Med that's it!
Och gissa om hur mkt jag bryr mig!
Just det, CERO!
Any way, nu sitter jag på flygplatsen eftersvetten lackar and I'm having it My way !

Snart kommer kylan, men först 5tim flyg med fri Wifi på flyget, det är spännande hehe

XOXO - flygaren!

Inga kommentarer: