lördag 13 oktober 2012

No more !!

Mr Duck haha.
Svullnaden är nu så gott som över och kvar finns endast en fin markering. Frågan är om det verkligen syns.
De som kommer att märka ngn skillnad är familjen sen vet jag ej.
Men man märker att folk kollar för att se om det syns ngn.
Mr Duck är nu borta och mitt liv kan återgå till de normala.
Vad normalt nu är för ngt!?!
Tänka sig att för en vecka sen så satt jag på ett flyg, lagom fräsch och jäkligt sexig om katten själv får välja.
Nu en vecka senare så har flyg svulnaden fortfarande ej lagt sig, jag flagnar och ser allmänt hängning ut.
Se vad Sverige gör med mig!!! Och här hjälper inga Restylane ingrepp!!
Till och med fotografen sa att det var svårt att få mig snygg på bild idag.
Ja, där fick mig ego sig en känga.
Jag är tydligen lika dödlig som alla andra.
Men men, det är inget som lite sprit inte kan bota, I'm beautiful, so beautiful, I'm beautiful, dammit!
Mooaahaha.

Ja nu är det lördag och mina aktiviteter idag tog mig till en värld jag ej besökt på nästan 20år.
Ungdomarna i CCL samlar in pengar för Madrid resan. Och yes pappa fick vara med och sälja på en marknad. Senast var när jag sålde en brudsgrejer för hon var skyldig mig 10000kr.
Då lyckades jag sälja 3500 kaos!!
Men jag hade aldrig varit med om sådan uppståndelse!! Och idag fick jag då mig en backflash som heter duga!

Att se så mkt folk i fejk märkes kläder slungades runt och pruta på andrahandskläder som kostar 10 kr
På riktigt vill du inte lägga 10 kr för en HM v-neck oanvänd tröja så stanna hemma. . . Ja, det var kaos!

Men nu är det ett minne blott !!
Thank's for that!!
Ja tyvärr finns det bildbevis med, men kommer ej upp här hahaha.

Stockholm nästa och kanske kanske får jag lära mig ett nytt system för att blogga . . . Då kanske jag får chans att sätta upp bilder så ni får en mer verklig bild av mina tankar hehe.

Men tills dess. . . Mot huvudstaden !!

XOXO- The hard Worker !

Inga kommentarer: