onsdag 10 oktober 2012

Mr Duck är utelåst!

Igen!!!
ja den ända fördelen är att jag då kan blogga för att låta tiden gå. . .
Hur känns det nu, dagen efter undrar ni?
Yepp, efter behandlingen så känns det fortfarande svullet. Man får ju tänka på att det är inte var dag man utnyttjar Restylane på detta sett. Och även om reaktionen är lite olika så är det nog lika känsligt och svullet.
Men imon borde det ha lagts sig ganska bra.
Idag kan det dock börjas skvallras i korridorerna, märker jag.
Den spännande frågan, Har han? lr har han inte?
Han ser ju inte ut som Ana Anka, men så fina läppar. . . Hade han verkligen det före semestern?
Det skulle inte förvåna mig om de lägger upp en Bet på betson om det haha.
Annat är det mitt privat liv, folk Messar och undrar :
- är jag nöjd? Öh ja, för ett jobb som andra betalar 3500för så ja. Det funkar.

- gjorde det ont ? Well jag har tydligen väldigt hög smärt tolerans , jag har ju ändå varit singel ett Bra tag nu(fatta vinken!) och ett stick som andra skrikit till har jag bara nickat till på. Jag får ont, bara vid tanken av spruta men när andra är med så försvinner min smärta inåt.

- hur mkt la du in? Asså jag valde inget, jag var modellen och de fick göra hur de ville, men det var ej mkt de la in.

- hur är Clínica ? Det är en fin lokal, känns privat, man får kaffe och ett trevligt bemötande. Golnaz är en mkt professionell legitimerad sjuksköterska och Clinicas ägare.
Man får ställa alla Tiissen frågor man har, även om man är modell hehe.

- Vad hade du för bedövning. Jag är ju en mkt känslig kille och bedövning var ett måste. Jag tror ingen fixar det utan bedövning !! Any way, de använder sig av samma sort bedövning som tandläkarna har för munnen. Inga konstigheter där. Och Golnaz är noga med att fråga om man känner bedövningen mm.

- syns det ngt? Ja klart det syns, och just nu syns det extra mkt, jag är fortfarande öm. Men läpparna känns tussen ggr så stora, men så mkt är det inte.

- efterkontroll ? Ja, klart det är efterkontroll, jag var ju skeptiskt till sådana behandlingar just för att jag läst om så många oseriösa salonger. Efterkontroll är A och O i sådant här fall.

- kan du skicka en bild? Öhhh nej, skulle inte tro det, Clínica äger mig nu hahaha. Nä men bilder kommer upp, följ mig på instagram simplesmentenando . Där har jag redan lagt upp några bilder. Fler kommer!

- vad kostar de det? Det var ett jobb, men jag tyckte hon sa ngt på 3500 kr och eftersom jag satt modell så vågade jag ej fråga om priser. Men kontaktar man henne så får man svar på det mesta.

A nu har 20-åringen kommit med extra nycklarna. Dax att bli insläpp i lägenheten WUHU !!

XOXO - The lost Duck

Inga kommentarer: