torsdag 4 oktober 2012

Mitt i semesterdagen. . .

Är ofta den dagen då man försöker hämta andan, drinkarna blir allt svårare att få ner och musiken irriterar.
Alla blir lite brunare, lite känsligare men vad gör det när vi har tre dagar kvar?!?!
Och efter gårdagens drinktävling så tror jag att vi gjort det mesta nu, solat badat, lekt fjortisar i aquapark, restaurangrundor och barrundor som heter duga!!
Sett på draqueens shower, freaksshower och våra egna drama shower.
En sak ska jag dock rekommendera, inte leka drinklekar där ngn förlorar, för att från Ingenstans så hettar det till och i de lugnaste vatten ni vet. . . Yepp, The rest is histori.
Och det känns idag.
Nu är det time för återhämtning, relaxning och feelingless time.
= Straaaanden haha
Och mitt största bekymmer är vilka badbrallor jag ska ha på. Vilken musik jag ska lyssna på och hur många stranddrinkar jag ska ta.
Jag känner verkligen hakuna matata och med tre dagar kvar så är det bara artiklar gasen i botten.
Funderar dock hur det ska bli att komma tillbaka till verkligen, en rehab vecka är ett måste, undrar dock om en vecka räcker . . .


XOXO - The party freak !!

Inga kommentarer: