tisdag 30 oktober 2012

Varför ?!?!?

Är en fråga som ofta uppstår i min vardag.
Av olika skäl, vid olika tidpunkter och av de mest knepigaste anledningar.
Kanske har det lite att göra med att jag ständigt förvirrad. Kanske har det att göra med att jag är chilenare i Sverige lr v fan, kanske är det för att jag är gay. . . Vem vet??!??
Any way. . .
Jag minns en dag när jag stod för att checka in bagaget och mig själv vid flyget(playa del sol). Bakom mig i kön, kommer det en snubbe som är som tagen ur vilken mode tidning som helst. Och jag måste ha skelat, så in i heee***te !! för han tittar på mig och frågar mig: står du verkligen i rätt kö? . . . Och en pinsam tystnad uppstod (för att jag skulle översätta hans engelska till min spanska och sen te svenska) . . . Jag ba: öhhh , jag är på rätt kö, hurså?
Ja du ser så förvirrad ut !!
Asså det är så jag rullar och skrattar till. . . Men i mitt huvud gick tanken . . . Vaddå jag ser förvirrad ut.
Jag skulle se glad och flörtig ut men neeej!
Och så går mitt liv.
Jag ska ut och flyga snart igen, och tro det eller ej men jag jobbar stenhårt på min look. Förvirrad är inte ett alternativ till Madrid resan!!
Så sudda sudda bort min förvirrade min !!

Ja, jag har det inte alltid så lätt, och folk får en massa förutfattade meningar.
Speciellt när de läser min blogg. . . Jag har nyligen blivit påhoppad, på ett näst intill våldsamt sett. Ja personen ifråga skulle tycka till. . . Om min blogg. Jag nämner inga namn, men hon börjar på nat och slutar på ta. . . Nando, du måste vara den mest egoistiska person som finns. Jag har aldrig läst ngt så ego som din blogg. . . Jag ba öhhh. . . Ja, det e ju min blogg och jag utgår från mig själv . . . Det vore dumt att blogga ngt som jag inte vet ngt om. Visst blev jag glad över att hen läser min blogg, men ett sådant påhopp är ej okaj. Men men tillslut så kom det fram, hon tycker bloggen är rolig gillade dock ej min svenska info sida. Och ja, jag får la fixa till den.
Annars så är kg rätt nöjd, förutom bilderna.
Men fler läser bloggen och är läsarna återkommande så är det för att det är underhållande. Då är jag nöjd. Dumt hade det varit att blogga och ingen läser det haha.
Jag har en polare som bloggar och bloggar mkt mer än mig, men det är en hemlig blogg, tre pers läser den(oftast två) hans pojkvän och mamma. . . Den tredje är jag. Men jag måste säga, tråkigare blogg får man leta efter hahaha.
Hur vågar jag ?? Well jag har upptäckt att han ej läser min hahaha.
Dags att byta ämne kanske??

Nä dags för avslut !!

XOXO- The blogger!

Inga kommentarer: