torsdag 18 oktober 2012

Mannen munnen minen !!

Det är de tre orden som ständigt ska hålla mitt ansikte i schack!
Man ska säga dessa ord ca 100ggr om dagen och det ska hjälpa att hålla rynkorna på plats.
A men ni vet inga dubbelveck längs med Halsen!
Hur snyggt är det lixom, så se nu till att träna ansiktets muskler och få igång cirkulationen.
Hemligheten med dessa tre magiska ord är att man måste artikulera, ta i ordentligt så man känner musklerna jobba.
Hur vet jag allt jorå sörrö, det kan jag allt berätta.
I min värld där strävan efter evig ungdomlighet är Prioritet ETT så får man allt hålla sig uppdaterad.
Hur får man yngre hud, hur ler man vackert utan att få rynkor.
Jakten på de perfekta kroppen har jag tröttnat på och då får man hitta annat att sysselsätta mina rastlösa dagar med.

Så my friends, think Mannen, Munnen Minen!!!

XOXO - The one and only !

Inga kommentarer: