måndag 8 oktober 2012

Borta bra men hemma bäst . . .

Hell Nooo!!
Jag vill tillbaks till min semester nu!!
Där var jag en i mängden, här e det bara jag som är den gyllenbrune alla kollar på, haha.
Visst gillar jag uppmärksamheten men på riktigt. . . Jobb lr playan??!??
Precis!
Och jag saknar gänget !!!
Brassarna med deras heta temperament och även de två grabbsen jag lärde känna där.
Erik och Firas, ståtliga grabbar som måste ha tyckt att vi var från en annan planet haha.
Ja, när inte ens jag verkade vara fullt normal så kan ni tänka er.
Vi gjorde kaos av Jumbo!
Any way, dessa grabbar imponerade, kanske för att vi andra var ett pack divor med mkt drama, lr kanske för att de kunde sköta sitt mkt snyggare.
S.nygga och trevliga vat de ;-)
Men nu är man tebax te vardagen, det är inte klokt hur stressigt allt blir så fort man är hemma.
Musik ska mixas, steg ska tränas och allt.
Det är nämligen dax för show auditions, caporales tävling och årsfest.
Jepp, I'm back.
Och stilen har jag med mig, jag är bara lute brunare, kanske lite trevligare hahahaha.
En sak som defenitivt är säkert så är det att jag känner mig sjuk. Förkyld, ont i huvudet och hela jag är kall, snygg men kall.
Så ni fattar att min längtan till semester maximal.
Men nu blir det hemgång.
XOXO - The frozen one.

Inga kommentarer: