torsdag 4 oktober 2012

Utmaningar . . .

Att vara på semester är troligtvis ingen utmaning, i en perfekt värld.
Men i en värld där linjen mellan skämt och sårande allvar är så hårfin, ja nästan bortsuddad . . . så blir allt en utmaning.
Några latinos på det så skakar vi om Gran Canaria. Landet där baddräktsmodet är så 2008.
Och med skum!!
Ja, här blir man totalt grundlurad, orka ha skum i badbyxorna haha.
Här skrattar jag när jag nästan fick gå naken till stranden.
Det hade inte varit ngn fara om det inte varit så att alla inte var nakna. Men grejen är den att mina vita badbrallor blev snodda tillika så min snygga sarong.
Asså jag vet egentligen inte om jag är sur över det lr att min semester är snart slut.
Och jag vill inte det.
SJ känns så långt borta, kylan känns så långt borta. Regn känns så långt borta. . . Deprimerande.
Så jag gör vad jag är bäst på.
Beställer en paraplydrink och går till poolen !!

XOXO - The Swimmer !!

Inga kommentarer: