tisdag 20 september 2011

- 63 tim

och jag räknar vidare.

Klart jag hoppas på en reunion. . . det är ju ändå menat liksom, Me and my Iphone !!
Det gör så ont att ens behöva se andra som sitter med sina Iphone.
I´m a big hater ow !!!!
All dötid som skulle kunna gå åt spela, messa surfa lr gud vet vad meeer man kan göra med Iphonen liksom ... .

a ja ... Jag har googlat, youbatubat och forskat fram olika lösningar.
En av mina vänner tipsa om Ris och vakuum och hårtork .. jag bara skratta ... Ris ??
men men, jag är inte den som är den ... jag skrattar och gör som jag blir tillsagt.
Så nu ligger min mobil sedan 38 timmar i en påse med RIS, den ska tydligen suga åt sig all vätska.
Och i mellan åt så ska man blåsa den med hårtorken . . . . Iphonen då.
Kl 6 på morgonen så väcker man liv i allt, aj allt utom mobilen, vill säga .. .. Why o Why för blir mina ord !
Don´t you wanna have a reunion with me ??!!??

any way, på tal reunion.
Det är fyra år sedan jag gav min in på SJ, och det är dags för en liten återträff . . . vi är la inte alla som kommer att delta.
Och ja, ni som följt bloggen ett tag, vet ju precis vilka jag menar .. .. .. think Lady Gaga säger jag bara !!
Ja, det blir en liten reunion i min nya lya, det kommer att bli en spännande kväll.
Jag ser ju mer framemot att umgås med de mina, kanske drar till ngt Majorna hak .. .. . hmm just det!!
O för att det ska ske så kommer det att krävas stora mängder sprit !! sa jag STORA !!!
så det e bäst jag börjar ladda.
Fundera på att köra min variant av äta ingen dricka mkt .. .. det borde göra susen haha.

Så, även om min Iphone inte vill med mig just nu, så kommer jag att få ha en liten Reunion.
Vill ni vara på den säkra sidan, så håll er borta från mig, den 1:e Okt.
och är det så att ni ser mig, kolla om jag har min "hjälp mig hem" tag, runt halsen.
A ni vet den med , namn adress och civilstånd !! haha

okay, Time to work .. .. and please pray for my Iphone !!!
för jag hinner inte hehe

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fördelen med att tlf inte funkarlista behöver du göra!

tex 1: Inga fylle samtal från andra
2: Inga fylle samtal från dig till andra. Vilket är värre ;)
3: Inga fylle sms från andra eller från dig.
4: Vissa kan inte få tag på dig....ja just dom där du inte vill.

Listan kan göras lång. Tänk positivt ;)

Nando´s Mind sa...

Hmmm
ettan kan jag tycka e ok.

tvåan... skulle aldrig hända !!!

Trean ... fyllemes... nej, nej, nej... det här e fel krabba !!!

4 okaj ... den går jag med på hahaha.

a jag ska nog ta o göra en sådan lista ...

thanks, who ever you are