lördag 3 september 2011

Weird !!

det är så kvällen igår avslutades . . . ngn stans skickades ett mess med endast ett !  .. .. say no more.
Blev dagen bättre ?? .. .. Nej, en Ikea tripp uteblev, frukost uteblev, hell !! allt uteblev.

Att jag vakna upp o kände igen mig var just för att jag vakna i min säng.
Men spår av gårdagen gjorde sig påmint om en kväll jag sällan kommer att glömma . . .
Tavlor på golvet, kläder här o kläder där, handdukar lite var stans.
ja, tydligen så tog jag mig en dusch innan jag somna .. .. kanske var det därför frissan såg ut som hej kom hjälp mig !!

och kan jag skylla allt på tröjan ??
Hell yeah !!
A men ni vet när man planerar en kväll med ett super avslut och det slutar i mer lr mindre en katastrof .. . ja då kan man f-n skylla på tröjan.
o vilken tröja undrar ni då ... jo tröjan som uppenbarligen löste mina drink problem.
Inte för att det var ett problem ... men jäklar, jag vill till o med minnas att jag höll två drinkar samtidigt.
Har ngn bilder på detta ?

nä, jag menar det .. .. jag har i alla fall bild på tröjan ...

här e den kända tröjan hahaha.

ROLIGT MED HUMOR ! HEHE

Och ikväll blir det en repris .. .. . jag känner redan hur jag själv borde peka finger och skälla på mig som pippi gör.
Nando gå o lägg dig !!!

nej då, han ska på kalas, som säkerligen avslutas på Rio Rio(it´s that kind of crowd !!)
och planen .. .. there is no plan... inget kan gå fel!!
och målet ?? ... yes, no Outro ikväll !!

ah, jo en sak e klar ... tröjan stannar hemma ikväll !!! hahaha

p.s har ngn sett min kombo ??!??!??

Inga kommentarer: