tisdag 27 september 2011

Polis, brankår och doften av Morotsoppa !!

samt en gnutta Idol ... ja, jag mesar mig framför tv4 igen ... en repris av 2005 verkar det som.
Och jag kan inte låta bli att fundera .. .är det så att jag rullar runt i samma cirkel ?!? om o om igen ?!?!

Ja, för av någon anledning så börjar hösten med
1. Svettig träning.
2. stenkoll på maten.
3. En gnutta ångest.

När jag var yngre hade jag värsta vår depressioner ... a ni vet sådana när man vaknar och ...nä, vänder sig om o vill inte.
Ok, så är det inte nu,  nu är det mer .. träna duscha o basta ... o i bastun kommer ångesten.
Han är typ grabben med den perfekta kroppen, o dessutom så får jag för mig att han luktar gott.
Efter en stund så säger jag (från ingen stans) : du har verkligen ställt till det för dig!
Han ba: hurså?
Ja, din tatuering .. .. han har nämligen en hel text på kroppens ena sida, från typ armhålan till under The lovehandels. Du får inte gå upp ett kilo ju haha (o jag bara undrar, var får jag allt från ?!!?)
Tatueringen ser riktigt bra ut .. .. ..  nu  .. . . . .. men ge han 10 kilo !!

Den tanken fick mig att må lite bättre, inte för att jag tror att han någonsin kommer att gå upp i vikt men ändå.
Han bara skratta: ja, jag får verkligen ha koll på vad o hur jag äter.
O det måste jag säga kändes riktigt skönt att höra.

DET FINNS HOPP !!

Inte för att jag skulle skaffa mig ett hel meny på min kropp utan mer, dax att bli fit for fight .. .. sen gäller det la bara att hitta ngn att fightas med mooaaahahaha.

Och, Polisen då ?
Nej,dem kan jag inte fightas med, och polisen det har inget att göra med att jag ytterligare en gång gjort inbrott i min egna lägenhet utan ett polisanmälan för min Iphone.
Och jag hoppas att det löser sig nu till slutet av veckan.

och från polis är det inte ett så långt hopp till brandkåren, de kom på besök idag.
Visst kände jag mig lite het, när jag väl kom hem, men näää det var inte anledningen.
idag har det varit en spännande dag i Johanneberg .. .. det har brunnit i vår container.
Är det inte sådant som händer i Hisingen ??
Jag får ta o kolla med min sambo, han e ju från Hisingen, kanske kände han sig långt hemifrån o behövde lite uppmärksamhet.
Det är dock inget jag ska ta upp just nu, han lagar mat, o gillar vitlök ... kanske jäklas han med mig o kryddar lite extra.
Nä, det får han allt ta o läsa om som alla andra.
Och nu e det Haouse o dax att sluta blogga.

Hoppas motorsoppan blir bra nu!!
Maaaaat i luckan !

Inga kommentarer: