onsdag 21 september 2011

The iphone list !!

Jag fick ett tips om att göra en lista på an massa bra grejer med att iphonen inte finns vid min sida.
Jag är inte killen som brukar göra sådana listor, men det kanske e dags att göra det.
All for the good couse !!
Men jag kan inte göra en positiv lista utan att göra en negativ, måste man inte kunna överväga det goda mot det dåliga, o det goda "vinner" typ ??
Ähh, wtf, vi kör en så får vi se hur det blir.

The things with a life with no Iphone.
  1.  Inga fyllesamtal från andra (Boooring)
  2. Inga fyllesamtal från mig till andra (hur kan detta vara värre?!?)
  3. Inga fylle sms från andra lr från dig (say what ?!? vad ska man annars ha en Iphone till ?)
  4. ....... Jag tänker (det sker inte varje dag). .....
  5. Jag kan sova utan att tänka på min iphone (liar liar)
  6. Jag sänder inga knepiga sms till ev ragg (yeah right !)
  7. Jag får inga livs tecken från folk jag ej känner (Wuhu !!)
  8. Jag blir inte stressad av tiden som"tickar"
  9. Min kreativitet vilar då worldfeud inte funkar på min Nokia!
  10. Jag har märkt att NOKIA inte alls connectar people !!!
  11. Jag har inte använt min hårtork så här ofta o länge
  12. jag saknar nästan 123 tel nr !! 
  13. Inte så trendigt att trakassera folk från min Nokia!(men jag vill !!)
  14. Jag hatar min Nokia !!! (jag visste detta redan)
  15. Jag får ingen ångest av att inte veta om "folk" svarat på mina mess från mi Iphone.
  16. Att inte veta ev svaren (hänvisar till punk 15) kan vara en bra grej !!
  17. Inga spontana pictures:(
  18. jag kan inte kolla på mina arbetstider, facebooka, youbatuba lr Västtrafika, vart jag än befinner mig.
  19. Det här listan blev inte en så positiv sådan !!
Oj, är det så här listor blir till, jag vill ha tillbaka min Iphone nu!!
Kanske ska jag ta mig till TRE o försöka övertala dem att ge mig mitt liv tillbaka.

"Many nights we've prayed
With no proof anyone could hear
In our hearts a hopeful song
We barely understood" 

 okaj, divorna kanske inte tänkte på min Iphone när de duettade denna låten.
Men jag gör ...o eftersom detta är min blogg so blir det may way o the highway !!

Nu är det dags för lite besluts fattning, det kan inte gå en helg till utan en Iphone.
Lägg märke till att jag nu skrive en Iphone, o inte min Iphone .. . ett steg i rätt riktning !!

Inga kommentarer: