tisdag 6 september 2011

On and on ... ...

and do not follow me !!!

lr jo för helsike, klart ni ska göra.
Do as i do, och då kanske världen blir till det bättre.

Här om dagen var jag en snabbis på liseberg .. .. inte att förväxla med en snabbis på liseberg, även om stället var fullt av kaniner!

I den grön rosa världen fanns en Hjälte .. .. hans outfit var från en annan värld, allt satt perfekt.
Gud vad jag var Bakis !!

Där gick jag med min gröna tröja, het och helt opassande.
mest för att Liseberg var fyllt av barn ... o att vara bakis på Liseberg det kan jag lova inte är en höjdare.
för er som läser bloggen då o då, så kan jag tillägga att det var inte idag. . .  det var i söndags hehe.

any way ... jag skulle besöka kungen Nico . .. u know the child.

The king him self !!

jo, han satt o kollade på Kaninshowen .. . han verkade dock mer fascinerad av ljuse effekterna än av kaninerna, jag tror det är två års syndromet hehe
Men jag fastna på kaninen Lise ... hon hade inga trosor på dig ?!!?
Och alla satt o klappa händerna åt henne, jag fatta nada.
var det bara jag som var bakis o över trött??

 Heta kaninen Lise !!

a jag vet inte var det var, men jag tycker verkligen inte kaniner på Liseberg ska gå tros/kalsonglösa framför barnen.

Jag tycker det var så lilla att jag satte mig ner och skrev ett litet brev till Lisebergs ledning.

" Med anledning av Lises promiskuösa och nästan lite chockerande Outfit!!
Vad vill Liseberg och dess ledning ge för förebild till våra barn?
Vilken inspiration ger vi våra barn när kaniner på liseberg går tros respektive kalsong lösa??
och om nu kaninerna går utan underkläder, varför går inte hjältarna och clownerna kalsong lr tros lösa?
är det helt plötsligt inte samma sak ... lr ??
Det är verkligen ingen bild jag vill ge mitt barn, och drar här med tillbaka all Lisebergs vistelse tillstånd för henne"

"en arg bakis och över trött far! "

klart att jag i  brevet uteblev med informationen om 19-åringens ålder, det hade ju skadat min  sak haha.
och nu när jag sitter o läser brevet så undrar jag .. .. . är detta ett bra sett att få ut sin fustration på??

Nä, troligtvis inte, jag får hitta ett annat sett att få ut min fustration ... och då tänker jag genast på QX.
ja, nu fick jag annat att göra, så jag låter bli att skicka brevet och uppdaterar min status istället, det borde göra susen haha.

O sex and the city ... the movie går på tv, det gör min kväll .. ..


Loving it all night looong!

Inga kommentarer: