måndag 5 september 2011

Once again ...

Måndag, o en sådan måndag där allt bara går fel o jag bara önskar att jag hadde stannat hemma, dragit täcket över huvudet o inte finnas.
En deprimerande dag, den känns tung . . .

Aja. men det e la bara att stanna upp hämta andan o ta tag i allt med nya krafter.
Nä, motivationen är = noll .
o som grädde på moset så somnar jag snart. . . .  Hjälp !
Jag vill bara att denna måndagen ska ta slut, och det nu.
Å andra sidan vill jag att hela det här året ska ta slut .. ... tänk vad en kass fredag kan ställa till med.

O så kom jag ihåg mina vänner som satt o tyckte att alla i svergie mådde så bra, asså jag mår inte dåligt . . . men ångesten som kryper i mig är inte nådig.
Så, inte behöver man inte heller låssas som att allt är underbart och ljuvligt.
Kan man liksom inte bara få vissa händelser totalt bort glömda ... delit delit delit.

Jag säger bara att det är tur att man kan distraera sig med annat än jobb . . . Polare som ringer för att de har tråkigt kan sluta i de mest spännande samtal, inte för att vi löste några som helst världsproblem.
Men skvaller tycks ge en mkt bättre självkänsla haha.
Speciellt som andra beter sig, moaahahaha.

Jag sägger bara J.Lo, Marc och The smith´s kan ju slänga sig i väggen .. . intrigerna är så mkt hetar i Hammarkullen.

Några är tröga, och vill inte inse "kärleken" för vad den är, andra strular med bästisens nuvarande, en annan ger sig hän åt rester o har nog knapat av de flestas ex.
Sen har vi den som tror sig ha koll på allt o alla, den som av ngn konstig annledning vet för mkt, den som ingen gillar men ändå pratar med. Och ... ...  well ... no that´s it for now hehe

Jag kan bara skratta, och då mår jag ju bättre .. . finns det då en sanning i all detta skaller ... YES !!
men viss modification.

Nu har jag endast halva mitt pass kvar .. .. kanske ringer telefonen igen, en ursäkt hade inte skadat.
men tillsdess ...

byebye brasil !!

Inga kommentarer: