söndag 4 september 2011

Ett skratt ...

Förlänger livet.
så denna dagen tänka jag bara skratta ... ... ... åt allt.

Och vad e då bättre än att leta fram mobiler och ifrågasätta vissa bilder .. ..

 




 


o kollar man vidare på mobilen så inser jag att jag fortfarande inte lämnat 14-tis stadiet.
Jag ska inte ha en mobil när jag festar .. .. .. så är det bara!!!

och festa det gjordes det mkt av igår .. .. men jag kom in på Zio Zio denna gng.
och jag ska tillägga att ingen outro gjordes från min sida... I´m loving it!!

men sen så finns det situationer där man dagen efter undrar .. Why?!? ... Ohh nej WHY ?!!!? och det är naturligtvis frågor som aldrig kan besvaras.. .. .. handlingar som inte krävde ett höjt tonläge kommer man undan med, men när vet man om man kommer undan med dem om tonläget alltid var högt ??
Om man sen bara frågar sig ... WHY .. värre är det när man greppar tag i mobilen o ringer upp vänner för att köra en "damage control" .. .. .. dem var där, men dem var inte ens där . . . skjut mig !!!

nä, jag tar min 1 kilo tunga godis påse, tre fanta och två piggelin o dränker min sorger.
sätter på vänner (serien) och förlänger livet . . . .

Orka grubbla på gårdagen liksom !!!

c ya .. .. . . ps solen lyser o stan är full av heta människor .. .. o de som var oheta... Fuck them all liksom !! orka förstöra min söndag.

Inga kommentarer: