måndag 26 september 2011

I väntan .....

på en ny Iphone så för ni läsa min blogg .... utan bilder !! jag vägrar liksom !!
Jag kan ju inte ta bilder på ngt så varför skulle jag !!!
och i väntan på las Sopaipillas så hinner jag blogga lite.
Yes, jag har varit hos mamma igen, men orka liksom inte blogga.
Det har inte att göra med att jag blev mätt på mammas mat o sopaipillas utan mer att jag somna efter maten.

well well. . . .
Efter att ha gjort Stockholm osäkert så då dags att ta sig hem till verkligheten, detta var i fredags, jag har fortfarande inte sett den verkligheten.
Jag tror jag lever i en fantasi värld, som inte riktigt passar ihop med min verklighet, gissa om jag har svårt ... så låt mig drömma lite till.

O här i Götet väntade nya utmaningar, dans med Mejicas !!
Det kan ni få se på .... en annan gng.


Idag e det dock måndag, o ni vet vad som händer en måndag?? Yapp ... ett nytt liv.
men det funkar ju så där bra .. så det kanske e dags att tänka om o göra nya planer . . . . börja en tisdag istället ??!??!??Ok, Säger Soppa er ngt ??
yes, that time of the year liksom, och att min sambo säger att sommaren snart är här gör mig inte ett dugg lugnare.
Sen ringde min PT . .. remember him ?? jo, han vill att jag ska träna.
igår sa en av mina senaste vänner  ... du har gått upp lite, du var smalare när jag lärde känna dig .. ..  
FÖRRA ÅRET !!?!!
A ni fattar vinken . . . . Soppa är bara starten på mitt nya liv.
Jag fick orden om spinning . . . . fattar ni det, I hate Spinning !!
men jag får la göra vad som krävs ... jag väger liskom 3 kilo mer än vad jag någonsin lovat mig max väga .... EVER !!

Ngt jag fråga min PT är : om Spinning så jäkla bra, varför finns det då lite små feta spinningsintruktörer ... yes jag har sett dem.
Det hade han med, o han kunde inte ge mig ett bra svar .. .. .. så jag låter bli ett tag till. hehe

annars leker livet .. .. .. jajamensan ...

Nu får jag allt ta o leta efter goa sopprecept, kanske har du ett bra tips .. .. och ja, utan grädde !!!

Inga kommentarer: