måndag 19 september 2011

It´s Over ... . ..

Är det ngt som är extremt jobbigt så är det att inse fakta ...
It´s Over.
Min andra hälft ville inte vara med i denna relation ngt mer och bestämde sig för att ta steget ut.
Och nu finns det bara minnen kvar.
Det är faktist så att det är en kärlek jag delat säng med de senaste åren, funnits vid min sida när jag som mest behövde det.
I vått opch tort !! ... . .. men nu blev det tydligen för vått !!
Why o why i wonder !!

Enligt många så var vi ett, men så e det la med allt här i världen, skenet bedrar.
Det är i och för sig en relation som vart dömt att feila, jag skulle säkerligen byta ut den kärleken mot en ny.
men det är ett belut jag vill ta, inet bli tvingad !! so why nu undrar jag bara.

Ja, man kan la säga att livet förändrades drastikt natten till Söndag.
det var en hård smäll mitt ego fick ta, och jag kan fortfarande komma över det.

It´s a sad sad day :(

Det spelar lite roll att det var chiles nationaldag igår.
Det spelar lite roll att jag var så jätte ledig igår.
Det spala lite roll att jag träffa mina goingar Maccan o Seppan.

Ja, det är grejer jag i vanliga fast hade galtt åt riktigt ordentligt.
´men nej, våga vägra kärleken !!
Våga vägra sjunga nationalsången !!
Våga vägra dansa en cueca !!

Och nu så blev det måndag . . . . .
Helgens bravader, tystnades ut i ingentinget .. . lördagen som skulle slå min fredag drabbades hårt av ett toa besök.
Jag vill skylla på vasastan ... men nej .. .. .. det var la dax !!
It´s Over, jag är numenar helt singel igen.
My Iphione has lefty me :(

ps . .. God morgon !

Inga kommentarer: