tisdag 6 september 2011

Efter regn kommer solken .. ...

Inte idag dock ... det regnar fortfarande!!
Kan det vara så att hösten är här för att stanna??
Var e den utlovade solen liksom .. .. a ja, det e la inte mkt man kan förvänta sig en tisdag som denna.

Kvällen igår avslutades ....tröstätandes, min kombo åt medb... säkerligen bara för att hålla mig sällskap.
O när han inte lyckas gå ner de 2 tiiisssen kilon han har gått upp, så kommer jag få höra om den eviga måndagen haha.

Men det är okaj .. . . han äter så det räcker o blir över.
Jag blir lite funderas här till o med lite rädd, jag har nog aldrig sett så mkt grejer i min kyl.
Jag hittar knappt mina flaskor, o all min is börjar bytas ut mot fryst bröd . . . vet ej om det ör okaj liksom.

Any way, där i allt elände så har vi gjort upp en strategi.
Förändringar kommer av just förändringar.
Så vi har börjat att tänka om, tänka nytt och ja .. . framför allt, TÄNKA!
Man kan inte låta sig bli nedslagen av ynglingar .. en gng är ingen gång, och två ggr är defenitivt inget förhållande.

Any way ... Vi uppdaterar våra liv, inser att våra ragg status på nätet har bilder från 2006 . . lr vad det var.
Inte okay .. .. folk föändras .. inte jag haha
Nä, så nu ska allt gammalt bort, och nya frächa bilder ska in.
Jag har till o med tänkt skriva en riktigt överflödig presentation.
Ja, nu e jag fan trött på att vara den snälla ponken ... här ska det jäkla med raggas på låg nivå hahaha.

A ja, så i väntan på att jag tar detta till hamn så kan jag ju njuta av livets goda och i den här takten så kommer jag att kicka min kombo fortare än kvickt !!
jag har andra bekymemr att ta hand om än mina ät vanor ... o att gå upp tiiissen kilon för Jul är inte att rekomendera.
Undra om namnskyltar på maten kan avskräcka mig från att käka hans mat . . . nä, jag får ta o käka min marabou och fundera på detta liet till.

så c ya soon!

Inga kommentarer: