onsdag 14 september 2011

Corazon de metal !!

 Me voy a fabricar por ti un corazon de metal !!    Me voy a fabricar por ti un corazon de metal !!
para evitar de morirme de celos cuando bailes Caporal !!

Caliente y ardriente !!

Yes, de är Caporal i Luften 
Madrid förberedelserna är i full gång, o jag hoppas jag hoppas.
Jag hoppas att jag kan åka med, mitt onda knä gör att jag ej kan träna som alla andra och tiden  den går o går.
Kan inte detta bara läka fort !! ... FORTARE !!

a ja, men framtill dess så får jag se o lära, men hoppa och skutta som en Capo, funkar inte.

Vad är en bal på slottet ??

O vad är en bal i Madrid liksom !!
Jag har aldrig varit i Madrid, likt Barcelona, så harjag tänkt att upptäcka denna stad.
Jag tänker inte låta en sten vara orörd !! Shake it til I´ll make it !!

Jag har redan börjat kolla ställen, sevärdheter och Nattlivet . . . Madrid 2011 ..  ska slå Barcelona 2010 !!

Men snart slår min sambo mig, han har lagat mat .. . . en Jäkla Beatch e han allt.
Jag kom hem 20 min för tidigt .. o fick skäll !!

Hur normalt e det liksom, jäkla Criol !!!

Inga kommentarer: