måndag 5 september 2011

motvind !!

Ja, det är dagen som verkligen kan klassas som måndagen i mot vind .. . och jag försöker mot alla odds att förändra denna verklighet.
Jag menar jag kan knappt gå i motvind utan att må dåligt, a ni vet så där som när t-shirten snyggt lägger sig runt magen och alla muskler som omvandlats till .... .. icke muskler markerats snyggt ... det e då jag vänder mig om !!

Så har jag försökt att göra med denna dagen .. mitt andra arbetspass o på väg hem blev jag 1 timme försenad. . .
Vilket ord är det gud missa i "jag är trött o orkar inte mer" .. .. nä, 1 timme sen.

när jag äntligen är hemma så är det dags för lite mat, och eftersom jag är killen som försöker göra flera saker samtidigt så år det som det är bäddat för.. . .inte för att jag bäddat men ändå .
Jag hittar nämligen tvätt tid och får för mig att tvätta samtidigt som jag steker ägg .. .. ja, det var bara att slänga dem äggen.

1 timme senare så ska tvätten torka.
Jag har ju tvättat i alla min år, hemma är det nog bara pappa som lyckas att färga om en hel garderob, men jag kan faktiskt glädja honom med att .... Nu har jag också gjort det !!
Ja, alla ljusa (färgade) kläder är numera rosa!
Lite gay men  .. .. asså inte en s snyggt rosa, inte som när Ross färgade sina kläder rosa.
mina blev fläckiga o fula ... det enda jag inte slängde var de röda kalsingarna, röda byxorna och en röd/rosa märkes t-shirt.
a ja .. .. vad gör man, rycker på axlarna.





Kommer upp o min kombo sitter o kollar på Idol .. jag tänker. Skjut mig igen !!!

jag har vägrat idol 2011, orka sitta o kolla på Alexander, som jag förövrigt stött på i Sydafrika .. . any way ...
sakta men säkert inser jag att Alexander har faktiskt bra grejer att komma med.

DET FINNS IHOP !!

 

Nej, inte för att jag ska kolla på idol, utan för att dagen nu kan vända . . .
Jag har ju inte panerat att göra ngt mer, så vad kan gå fel ??

o det bästa av allt ... imorgon är det en annan dag!!
jag väntar ivrigt !! borde springa till sängs, men då är risken att ngn snor mina kläder . .. så jag väntar lite till .



P.S
ja du, Karma is a beatch . . . . med et borde vara åt andra hållet !! jag är en snäll pöjk !!



Inga kommentarer: