fredag 2 september 2011

headache !!

Så skulle jag kunna beskriva gårdagen .. .. ..


och nej det har inte med kollegorna att göra även om man skulle kunna tro det.
Passet var ett av de längsta EVER !!! och tog slut idag.
Skönt att ha gjort ett helt pass innan min lediga helg.

men nu när min lediga helg kom så undrar jag ... varför vara ledig.
Alla är typ upptagna, väntar på morgondagen, vad hände med TGIF ?? (min senaste lärdom ... Thank God It's Friday) hahaha
men men, Jag vill leva idag !!

till o med min +one är borta idag ... sjukt !!

ja inte för att det brukar stå + one på mina inbjudningar, men om det skulle göra det så har jag nu min + one !!
yes, han har flyttat in redan, och han diskar ... jag blir lite rädd haha, men kul är det.

Frågan är la hur lång tid tar det innan jag låser in honom.
för er som då är lite tröga o inte hänger med i svängarna så har nu min Walk in closet blivit ett vandrar hem ... och en av mina bästa vänner är numera min kombo .. min +one !!
I´m loving it !!


A ja, jag får la ta o duscha.. .. jag e utvilad o redå för en kväll på stan .. .. har till o med fått en ny tröja med grymmaste texten.
Tror inte den gör mitt sexliv en tjänst men va fan ... lite humor får man allt ha!!
hahaha



Inga kommentarer: